onsdag 25. september 2013

Sophias rom

Nå som vi har flyttet tilbake til huset vårt,
har Sophia fått nytt soverom ved siden av Jasmin.
Tidligere ble dette rommet brukt til kontor og gjesterom.
Putene sydde jeg til Sophia før vi flyttet til England.
Det fine sengeteppet er det min mor som har sydd.
Sengen er en halvdel av en køyeseng (Jasmin har den andre),
 som min farfar laget til min far og hans brødre.
Liftgardinet har jeg sydd.
Gammel settekasse kjøpt i Danmark.
I mellomgangen utenfor rommet står jentenes dukkehus,
fått i England og malt av jentene.
Gammel og nytt-
tavle fra Ikea, garasje fra vi var små og 
hylle på gulvet er hjemmefra.
Speilhyllen er fra mitt jenterom,
den gang var den trehvit og med rød bakgrunn!
Uglen på veggen er fra Blafre.
Rommet er blitt så lyst og koselig,
og Sophia trives godt her inne:)


3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at du er "hjemme" på bloggen din igjen :-) Og veldig koselig jenterom! Skjønner godt at hun trives der!

    SvarSlett
  2. Kjempefint rom med litt nytt og gammelt i fin forening :)

    SvarSlett