fredag 13. mai 2011

Titt i boka

Jeg har nå mottatt boka Made by me, og er så utrolig stolt av å være en del av den.
Boka er utrolig flott, med masse fine syoppskrifter og flotte bilder.
Mønster på dameklær, barneklær, vesker og tilbehør.
Litt av alt, og så masse bra!
Jeg har allerede planer om å teste opptil flere av mønstrene her.

 Tenkte å vise dere 'mine' sider i boka:

Åhh, blir så glad, så glad av denne boka:)
Så har du ikke skaffet deg den enda,
da er det bare å løpe å kjøpe!
Eller kjøpe den på nettet da...

Hos oss nyter vi sol for tiden!
Utrolig deilig,
og jentene sovner så fort som bare det på kvelden etter å ha vært ute nesten hele dagen.

Ønsker dere alle en strålende helg:)

14 kommentarer:

  1. denne får jeg i posten en av de nærmeste dagene! Å hvordan jeg gleder meg! Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Så stas at du er med da.
    Du er jo så utrolig flink.
    Tror jeg må kjøpe denjeg og:)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Åhhh så fin boken är!!! Å dina sidor är ju superfina!! Vilken ego-boost...Miss Iris` veske;) Superläckert!!! Vill verkligen ha:)

    SvarSlett
  4. Ååå, så roligt att vara med i en bok! Vilken fin väska, och så trevlig boken ser ut! Var kan man köpa den?

    SvarSlett
  5. Vad kul! boken ser jättefin ut och väskan lika så!

    SvarSlett
  6. Elsker den boka allerede, den er et "must have" - et sukkertøy for øye, og knall kjekke oppskrifter i den, har testet "Tjukkas" oppskriften allerede.

    Gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  7. Tusen takk skal dere ha!
    Boka er virkelig fin og anbefales:)

    Lilla Anka: boka kan blant annet kjøpes på www.adlibris.se, www.adlibris.dk og www.capris.no.

    SvarSlett
  8. Denne boka er bare SÅ fristende at den nok kommer innerst i veien, ja. ☺ Veldig moro å "kjenne" flere av bidragsyterne. Hurra for flinke sydamer som deg, som inspirerer glade amatører som meg, tusen takk!

    SvarSlett
  9. Så artig att du også er med.

    Jeg har vert å bestilt denne nå, og venter spent på att den skal komme i posten.

    Ønsker dere en super helg i finværet.
    Vi koser oss masse her, og håper det vil vare lenge.

    SvarSlett
  10. Ah, härligt! Så fina bilder och vilken bra idé att göra en bok om alla duktiga sybloggerskor. Den boken vill jag ha!

    SvarSlett
  11. Åå den boka ser så fin ut, gleder meg til å se den i virkeligheten.
    Har ikke den store blogglysten om dagen, men kanskje denne boken kan være til inspirasjon.
    Fin lørdagskveld til dere !
    Klem

    SvarSlett
  12. Å vad roligt, grattis!!!
    Jag ska absolut skaffa den boken.

    SvarSlett
  13. Du vad roligt! Det är du värd. Du gör så väldigt fina saker. Och så är bloggen din fin den med. Kram Anna

    SvarSlett
  14. Grattis! Ett stort steg framåt ju! :) Måste kännas underbart

    Hälsningar Agneta
    *sybehör och tyger från Asien*

    SvarSlett