torsdag 20. februar 2014

Til min nevø

Som jeg har skrevet tidligere, så fikk jeg lavt stoffskifte etter siste graviditet.
Det gjør at kroppen innimellom er helt tom for energi, 
og nå er jeg inne i en sånn bunnperiode.
Aktiviteten på syrommet bærer dessverre preg av dette.

Disse klærne sydde jeg til min ene nevø til jul.
Body i mønster fra Stoff og stil.
Et bra mønster syns jeg, som jeg har brukt mye.
Bukse i kordfløyel med ribb øverst og nederst og lapper på knærne.
Eget mønster på disse.
Kule gutteklær til kule Kasper:)

Ute skinner sola, 
kanskje jeg skal prøve å suge til meg litt energi fra den:)

5 kommentarer:

  1. Svangerskapene tærer på kroppene våre. Jeg fikk også ulike problemer etter de to siste. Det er ikke noe greit, men barna er jo selvsagt verd det. Håper det går bedre med deg fremover - klem :)

    Skjønt sett til en liten en - glade farger.

    SvarSlett
  2. Härliga färger på det randiga tyget!/Åsa

    SvarSlett
  3. Åh, så leitt å høyre at du ikkje har det heilt godt.. Eg håpar verkeleg at du snart får eit heilt lass av energi tilbake. Ja, kanskje sola kan hjelpe litt på i dag :) Ta deg ein god kopp Pukka-te ute på terrassen :)
    Dette settet var berre heilt utruleg nydeleg - og så klare sterke fargar som ein verkeleg får energi av :) Du er så flink :)
    God klem frå meg :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer, de varmer:)

    SvarSlett
  5. Heisan Siri
    Tøffe gutteklær! Du er så dyktig på symaskinen.
    Håper du fikk sugd til deg mange D-vitaminer og at energien sakte men sikkert kommer tilbake!
    Blir imponert over at du "orker" sende meg en så koselig kommentar, når energien er på bunn-nivå!
    Ønsker deg en så god ny uke som mulig!!!!
    Mange klemmer fra Kaspara

    SvarSlett