fredag 31. januar 2014

Skjorte kjole

Denne kjolen lå i tenkeboksen lenge.
 Første inspirasjon til kjolen fikk jeg her
pluss en kjole jeg så i siste nummer av Ottobre design.
Før helgen ble den endelig ferdig,
etter flere kvelders sying.
Øverste del er i jersey stoff. 
Knappelukning foran, krage og en liten jukselomme.
Oransj tittekant både her og der.
Nederste del er i bomullstoff, lett rynket øverst,
for å få vidden.
Kjolen ble akkurat slik som jeg hadde sett den for meg.
En gøy utfordring!
I helga var vi på hytta til mine foreldre.
Ingen snø enda,
men kaldt og frossen natur.
Må bare vise fram litt natur også,
fra vår idyll i nord.
Fantastiske skøyteforhold for tiden.
Solen titter nesten frem bak fjellet.
Frossen is, nesten som et kunstverk:)
Sollyset over fjellene.
Utrolig vakkert for tiden.
Ønsker dere alle en strålende og vakker helg:)

9 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole i herlig fargekombinasjon og fantastisk vakker natur!
    Det siste bildet var utrulig fint!

    SvarSlett
  2. Den er super super smuk!!! Sådan én drømmer jeg også om at lave til Anna

    SvarSlett
  3. Så flott, både kjolen og naturen. Fine farger på kjolen
    Stoffet i skjøtet så nesten litt kjent ut, trur jeg har likt her hjemme!

    SvarSlett
  4. Super flot kjole! - Og sikke smukke billeder :-)

    SvarSlett
  5. Den er super fin! Er også vild med farvekombinationen:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlett
  6. Nydelig kjole OG naturbilder :)

    SvarSlett
  7. Super kjole du har sydd :)
    God helg!

    SvarSlett
  8. Hvor er den bare fin ! Og hvor er Jasmin dog en køn pige :)

    Rigtig dejlig weekend deroppe i nord.

    KH Maria

    SvarSlett
  9. Superflott kjole. Likte fargekombinasjonen kjempegodt. Et friskt pust i hverdagen.
    Likte veldig godt detaljene du har laget med knappestolpe, krage og er det en lomme jeg ser på venstre side?

    SvarSlett