lørdag 24. november 2012

Kreativ dvale

Det er visst bare å innse det, jeg har gått i en kreativ dvale.
Jeg har ikke sydd en eneste ting etter at vi er kommet til England.
Utrolig hvor mye energi det tar å flytte!!

Jentene har heldigvis funnet seg godt tilrette.
Jasmin er igang med svømmetimer og ballett,
mens Sophia har mer en nok med å være på skolen en hel dag.
Stella våkner stadig en til to ganger om natten,
så når jentene er i seng om kvelden -
ja da er visst min energi brukt opp!
Dette er et par babygaver jeg fikk sydd før vi flyttet.
Ett sett i turkis, ulik på begge sider. 
Det andre er i brune nyanser



Jeg satser på at det kreative snart er igang igjen.
Det må det være, for jeg savner å kreere og å være mer aktiv i bloggverden!

Ha en god dag der ute:)

6 kommentarer:

  1. Skjønner du savner å være kreativ, men det tar på å flytte. Helt enig i det.

    Fine babygaver du har sydd.

    God lørdag,
    hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. Det tar på å flytte OG ha en så liten baby som våkner om natten... Vet en del om det siste :) Veldig fine sett du hadde sydd til den lille :)

    SvarSlett
  3. Superfine, tenker de ble verdsatt hos mottaker!!
    Hjemmelaget barselgave er noe helt spesielt!!!

    FIN helg!

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at det kreative må vente litt: flytting og en ganske ny baby krever jo masse! Jeg fikk heller ikke sydd så mye de frøste månedene med lillebror i hus, men trangen kom tilbake :-)
    Håper dere trives godt med den nye tilværelsen deres! Hyggelig at du er "hjemme" på bloggen din igjen!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    Kjenne godt til at kreativiteten går i dvale til tide, og særlig når det skjer litt store ting i livet... som å flytte for eks:) Men du skal se at den dukker nok opp igjen:)
    Kos dæi så lenge med jentene dine og England:)
    Fin kveld til dæi

    SvarSlett
  6. Det tar liksom litt tid før man kommer i gnag igjen etter en flytting. Håper dere trives med den nye tilværelsen og at sylysten og kreativiteten kommer snart.
    Ha en fin førjulstid :)

    SvarSlett