fredag 20. april 2012

Hjelp!

Det ble visst en lang påske pause fra bloggen!
Vi har vært i England og besøkt mine svigerforeldre.
Deilig vårstemning med påskeliljer og tulipaner,
leking i parkene og masse kos.

Før vi dro ble jeg ferdig med denne cardiganen til meg selv.
Eller nesten ferdig da,
 for jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilke knapper som passer best.

Hva syns du?
Skal det være de svarte?

Eller de lyselilla?

 
 
Hm, vi får se hva det ender med..
Håper dere alle har hatt en fin påske og
at dere får en god helg:)

11 kommentarer:

  1. Supergrei jakke! :)
    Begge knappene var fine, men jeg hadde valgt de svarte. Da ble den liksom litt røffere :)

    SvarSlett
  2. Lekker jakke!:) Jeg tenkte først at du burde velge de svarte, men ombestemte meg til lilla. Så jeg forstår godt at du har problemer med å velge..hehe..
    Håper du får en nydelig helg!

    SvarSlett
  3. Kjempefin jakke Siri. Jeg går for svart:-) God helg!

    SvarSlett
  4. Hei Siri !
    Helt klart de svarte, fin jakke :)
    God helg !

    SvarSlett
  5. Begge gikk helt fint an, men jeg likte best de svarte. :-)

    SvarSlett
  6. Jeg ville hatt de mørke!

    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  7. Kjempefin cardigan! Eg ville også valt dei svarte knappane. Då kan du bruke den både til kvardags og finare.

    God helg!

    SvarSlett
  8. Jeg stemmer for de svarte! :-)

    SvarSlett
  9. Sart og lekkert med lilla : ) Superfin. For en jobb!

    SvarSlett
  10. Flott jakke!
    Jeg stemmer for de lilla.
    Det blir nok fint uansett hva du velger ;)

    SvarSlett
  11. Nydelig jakke! Jeg stemmer på de sorte :)

    SvarSlett