fredag 13. januar 2012

Sydd tunika til Jasmin

Jeg fikk sydd denne tunikaen til Jasmin før jul,
så hun også fikk en hjemmelaget julegave.
Hun har nylig fått et par mørkelilla bukser/ leggings,
 så denne tunikaen passet perfekt til dem.

Mønsteret fant jeg i Symagasinet 10/09.
Det var egentlig beregnet på jersey stoff,
men modellen var så vid at jeg tok sjansen på å sy den i bomull.
Og det gikk bare bra!

Syns den ble søt, med bærestykke foran og kant nede i kontrast stoff.
Begge stoffene er fra Stoff og stil.

Bærestykket med litt rynk.

Og en fornøyd ny eier!
- i tøysehumør på det øverste bildet:)

Nå er det bare to uker igjen til terminen!

Ønsker dere alle en god helg:)

8 kommentarer:

  1. Vilken fin! Jasmin ser glad ut :-).

    SvarSlett
  2. Så nyedelig den er. herlige farger, og mønstre . Synes fasongen ble veldig. har på følelsen at en del barnetunikaer blir veldig vide, men denne ble fin ii fasongen.
    morsomt å masse inspirasjon å følge deg, gleder meg til et nytt år med å følge alt det fine du lager
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Utrolig fin tunika. Nydelige stoffer som ble ekstra fine når de ble satt sammen! Du er flink. Jeg blir inspirert av å lese bloggen din.

    lilleplutt.no

    SvarSlett
  4. Kjempefin!!! Flink du er:-))
    Jeg vokste opp med en mamma som sydde masse klær til meg, var alltid så kry når hun hadde sydd noen nytt til meg:-)))
    Skjønner godt datteren din ble fornøyd!!

    Fin helg ønskes deg!!

    SvarSlett
  5. Så fin tunika, og søt jente ;) Lykke til med det forestående!

    SvarSlett
  6. Men så stor Jasmin har blivit...en riktig liten tjej:) Tunikan är ursöt!!! Vilken tur att det gick att genomföra mönstret i bomullstyg oxå. Jättefin tygkombo:)

    Trevlig helg!

    Kram Helena

    SvarSlett