torsdag 5. januar 2012

Godt nyttår

Det nye året er allerede godt igang.
Feriedagene er over, og hverdagen er startet igjen.
Vi har hatt en flott juletid.
Mye sosialt med familien min, i år var alle mine fire søsken hjemme.
Masse oppmerksomhet til jentene fra alle tanter og onkler
(vi er de eneste som har fått barn).
Nå kjenner jeg at det er deilig med en stille stund i huset.
Jeg er nå i starten av uke 37,
begynner å merke at det nærmer seg noe stort.
Tankene om fødsel dukker stadig opp..

Før jul var det bare å innse at listen over hjemmelagde julegaver
 ikke ble fullt så lang som de tidligere årene.
Men noe fikk jeg da laget.
Blant annet disse strikkede vottene.
Mønsteret er fra heftet Gjesdal 11 exclusive.
Strikket på pinne nr 5, så de gikk relativt fort å strikke.
Allikevel ble vott nr 1 ferdig ca en mnd før vott nr 2!
Plutselig er det ikke mange ukene igjen til den lille kommer.
Jeg har begynt å finne fram litt babyklær, 
blir like overrasket hver gang over hvor små de er!

Disse søte små toppene brukte jeg også da jeg var liten,
er de ikke fine?
Jeg er så heldig å ha en mor som har gjemt på masse klær fra vi alle var små.

Ønsker alle der ute et riktig

GODT NYTTÅR

9 kommentarer:

  1. Godt nytt år Siri !
    Spennende tid i møte :)
    Klem

    SvarSlett
  2. De toppene var supersøte.
    Jeg har en kjole fra jeg var liten, som jeg fikk brukt på snuppa mi, koselig:)
    Blir en spennende tid for deg nå.
    Godt nytt år og masse lykke til!

    SvarSlett
  3. Så mycket fint!!
    Gott nytt år!

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg :O)

    Det var fine votter!
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  5. Riktig spennende nytt år til deg:) Sjøl om det er mange år siden jeg fødte min siste så klarer jeg å huske den følelsen av å gå inn i en egen venteverden de siste ukene..... Ønsker deg hell og lykke - og nyt det du er i - plutselig er det over og noe annet begynner....som også er fint men på en annen måte:)Klem

    SvarSlett
  6. Godt nytt år til deg og! Håper du får noen rolige dager før den lille kommer. Lykke til med ei spennende tid :-)

    Og vottene var flotte!

    SvarSlett
  7. Jeg skjønner kjempegodt at du er spent - ønsker deg masse lykke til :-)
    Superfine votter og så gøy at din mor har spart på tøyet fra du var lita- det har min mamma også gjort. Det er veldig gøy å få så lenge etterpå :-)

    SvarSlett
  8. Godt nyttår til deg og dine.
    Du har en spennende tid i møte:)
    Nyt denne fine tiden.
    Jeg har også en mor som har tatt vare på masse ting fra jeg var lita. Det dukker stadig opp noe som jeg har brukt på min lille tulle på 2 1/2år.
    Hun synes det er kjempestas.

    Vottene var forresten kjempefine:)

    SvarSlett
  9. åhhh!kå skjønne dei bodyan va!!!Moro å bruke de da!!!Spennende med småtasser ihus igjen!!ønsker deg masse lykke til i tida framover!!
    kjempe søte de ullvottene-godt og varmt også!!

    SvarSlett