onsdag 12. oktober 2011

Falsk, men myk!

Da jeg så dette innlegget tidligere i dag,
fikk jeg akutt inspirsjon til å lage en vesk i dette myke fuskpelsstoffet som jeg har hatt liggende lenge.
Fant et mønster til vest i Alt om håndarbeide nr 08/09 og satte igang.
Trodde det skulle være et raskt gjennomførbart prosjekt, he, he.
Men det er visst en stund siden jeg har vrangsydd noe,
så det ble litt spretting og frustrasjon underveis før jeg fikk det til.
Men ferdig ble den!

Vesten passer begge jentene, og begge syns det var den mykeste og fineste vesten.
Så nå er det vel bare å lage en til...

10 kommentarer:

  1. Kjempefin!! Har veldig lyst til å sy en sånn jeg og:-)

    SvarSlett
  2. Jättesöt! Dottern har önskat sig en i päls men jag har inte hittat rätt fuskpäls.

    SvarSlett
  3. Stilig, den blir nok populær:)

    SvarSlett
  4. Kjempesøt! Jeg har også vurdert å sy en i mørkere nyanser til meg og min datter...

    SvarSlett
  5. Hei hei! Så flott vest! Søtt med knyttesløyfe i front.
    Stoff og stil har også mønster til vest i pelsstoff - både til mor og datter:-D
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  6. HVor er den fin!!! :-) Fin detalje med sløjfen

    SvarSlett
  7. Kjempefin!
    Tipper den blir populær blant jentene dine:)
    Kunne nesten ha tenkt meg en slik en selv jeg...:)

    SvarSlett
  8. Så fin!!!

    Og så gøy at jeg kunne inspirere deg til å sette igang med vest!!

    God helg!!!

    SvarSlett
  9. Ååå ; jenter !! (Frihet & Siri)
    Den der var jo bare lekker !!
    Hmm..
    Takk for en flott idè til julegave !!
    Skal linke om jeg prøver meg :D

    Klem
    /

    SvarSlett