onsdag 1. desember 2010

Solgt, men ublogget!

Her er tre plagg som jeg ikke fikk blogget om før Håndtverksdagene,
men som alle ble solgt i løpet av helga der.
Kul retro babybukse, i brun stretch frotte og med oransje detaljer. Prøvde å sy på kantbåndet på en ny måte, og syns det ble en fin effekt!
To sett knapper øverst og strikk nederst, så den kan brukes lenge.
Det er vel ingen hemmelighet at lilla er min favorittfarge. Syns det er en genial farge som kan mikses med det meste! Her i en knall kombinasjon med oransj.
Prøvde meg også her på noe nytt. Istedenfor å sy skråbåndet på vanlig måte, sydde jeg det fast mellom ytterstoffet og foret. På den måten ble det som en slags tittekant hele veien rundt. En fin liten effekt.
En blomsterdrøm av en kjole i str 6 år. Raglanermer og belte i midjen.
Istedenfor løpegang med strikk nederst i ermet, har jeg sydd strikken fast med sikk sakk søm ca 1 cm fra kanten. På den måten oppnås en rynkeeffekt, og ermet får en fin puff fasong.

Tusen takk for alle lykke ønskningene når det gjelder min nyoppstartede Epla butikk!
Koselig å høre at så mange liker det jeg lager:)
Ønsker dere alle en fin dag!

13 kommentarer:

  1. Hei!
    Gir meg helt over av alt dette fine du kreerer;)
    Den lilla kjolen der var jo helt super..
    Gratulerer så mye med Eplaoppstarten din!
    Vinterhilsen fra -Irene- i sør:)

    SvarSlett
  2. Hei! den babybuksa falt jeg helt for ! Nydelig!!

    SvarSlett
  3. kjempe stilige alle i sammen!!!

    SvarSlett
  4. Å - jeg digger den brune buksedressen!! Herlig!
    Gratulerer med eplabutikk!

    SvarSlett
  5. Kule klær! Jeg er også svak for lilla kombinert med farger som oransje!

    SvarSlett
  6. Hei på dæi!
    Du asså! Du e bare så flink med å sette sammen stoffer så det blir fint! likte veldig godt den første kjolen.Hærlige farger sammen!
    Blir så inspirert når æi e innom her hos dæi. Får så lyst til å sy.. Men tia strekk liksom ikke helt til bestandig.
    håpe du har en fin fin dag
    klæm

    SvarSlett
  7. Superfine klær, likte godt kombinasjonen på den lilla kjolen. Fin dag til deg også !
    -Cecilie

    SvarSlett
  8. Brallorna är så snygga!! Och den lila/orange klänningen skulle jag mycket väl kunna tänka mig själv :) Så fint som vanligt!!

    SvarSlett
  9. Helt underbara, som vanligt :-)!!!

    SvarSlett
  10. Så söta och unika plagg! Du gör allt så fin, min lila drottningen!

    SvarSlett
  11. OMG så mye nyyyydeli!!!!!!!
    Ser du den nåleputa me små kinamenn på!! Slik har mamma og!!!! hahaha jeg skvatt da jeg så bilde av den !! <3

    SvarSlett