mandag 18. oktober 2010

Testing, testing!

Det går i kjoler for tiden.
Har hatt masse stoff framme, mikset og matchet og planlagt hva som skulle sys til Håndtverksdagene. Blandet nytt og gammelt og ulike typer stoff. Prøvd ut forskjellige teknikker, avslutniger, lommer, applikasjoner - ja alt mulig for at alle kjolene skal bli mest mulig unike. Og det er gøy syns jeg, å bare la kreativiteten ta overhånd:)
 
Denne varianten har jeg vist dere før. Mønsteret er eget, og både jeg og jentene mine liker denne modellen godt.
 
Hovedstoffet er et dynetrekk fra Kid, kordfløyel og hvit blomstret stoff fra Stoff og stil.

Knapp øverst og lommer foran.
 
Posted by Picasa
Ha en kreativ kveld alle sammen:)

24 kommentarer:

  1. Wow, jättefin! Visst vet du att du fått en award som du kan hämta inne hos mig :)

    /Mia

    SvarSlett
  2. Så kul! Eksperimenter mer!

    SvarSlett
  3. Nydeleg kjole! Så fin fargekombo! Slike lommar diggar eg òg å lage, syns det er så flott med runde lommar! - og så smart å fikse slitte strømpebukser:-)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  4. Oi oi for en nydelig kjole.
    Blir rett og slett målløs jeg.....:)

    SvarSlett
  5. Super fin! Du är så duktig på att mixa och matcha!

    SvarSlett
  6. Ja du skal bare føle deg helt fri til å mixe og matche av hjertens lyst!

    SvarSlett
  7. Så gøy å la kreativiteten flyte fritt!!!
    Og når en e så erfaren som deg, så blir det jo uhyre vellykka og :o)

    Eg har og det dynetrekket forresten ;o) Fint!

    Skikkelig flotte blei kjolen!
    Eksperimenter mærr snuppa!!! :o)

    SvarSlett
  8. Kul!!
    Ja visst er det gøy å rote fram masse stoff, og prøve seg fram med fine kombinasjoner...Særdeles vellykket i dette prosjektet ihvertfall :-)

    SvarSlett
  9. Oj, den kjolen var superfin:-) Så flink du er....

    SvarSlett
  10. Oj, tusen takk for alle kommentarene:)
    Har allerede eksperimentert med 8 kjoler til som også er klare. Syingen går visst fortere enn bloggingen!

    SvarSlett
  11. Så fin denne kjolen var!! Herlig med farger!!
    Hvilked marked skal du på? Spennende!!


    klem klem

    SvarSlett
  12. Utrolig fin kjole! Nydelige farger sammen! :)

    SvarSlett
  13. Artig kjole. Det dynetrekket får et mye morsommere liv nå. ☺

    SvarSlett
  14. Frihet-Natalie, jeg skal være med på Håndtverkdagene som arrangeres på Melbu 20 og 21 nov!

    Elisabeth, håper også dynetrekket får det morsommere nå:)

    SvarSlett
  15. Så fin, Siri:) Held og lykke på håndværksdagene!

    SvarSlett
  16. fin, mycket men det ser ändå okonstlat ut:-)

    SvarSlett
  17. Helt fantastisk fin !!!
    Og helt enig med deg at det er mest gøy når kreativiteten tar overhånd.
    Ha en fin kveld !!
    Klem

    SvarSlett
  18. Ursnygg! Precis en sån borde min dotter ha! ;)

    SvarSlett