lørdag 4. september 2010

Stofflykke!

Her kommer bilde av de stoffene jeg fikk tak i på førloppemarkedet i går!
Nr 1, firkantet duk i bomull.
Nr 2, gardinkappe i bomull.
Nr 3, flere gardiner i bomull, nok til å bytte med.
Nr 4, sengeteppe, ikke i bomull. Nok til å bytte med.
Og her begynte hjertet å banke litt fortere...
Nr 5, putetrekk i bomull.
Nr 6, laken i flanell.
Nr 7, 2 dynetrekk i bomull, nok til å bytte med.

I tillegg fikk jeg også fire runde puter, supert siden jeg ikke har fått tak i runde puter her.
Spørs bare hvor mange puter jeg behøver da, jeg laget jo 7 stykker i sommer.
Mon tro om jeg ikke finner plass likevel, he, he!
Føler meg enda lykkelig over gårdagens funn:)

Håper dere også har en deilig lørdag!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

  1. Hej Siri

    Kan GODT forstå dit hjerte bankede hårdt til sidst :-)

    Mht det stof jeg har pakket så fint til dig, så er det ikke kommet afsted endnu :-( Vi har været syge det meste af ugen herhjemme, hvorfor jeg ikke er kommet på posthuset. Men mandag skal jeg nok få det sendt!

    Smil fra Mia

    SvarSlett
  2. Så herlige funn. det er bare lykke å finne slike skatter !!
    Fortsatt god helg !!

    SvarSlett
  3. Läckra fynd Siri...de tre nedersta är ju bara såååå härliga!!! Å du...man kan aldrig ha föööör många kuddar;)

    SvarSlett
  4. FOR en telefon å få!!! Tenk å kunne gå og plukke før de andre, og alle stoffene var jo så fine!
    Men jeg skal ikke klage;) På fredag fant jeg for første gang to retro sengesett på Fretex (samme som ditt stoff nr 7, bare i en annen farge:) og så to andre sengesett på en annen bruktbutikk, lykke!!:)
    Dessuten fant jeg nr 6 i rosa på en loppis for en stund siden, og det er et skikkelig hjertebankmønster (skulle bare ønske det var vanlig bomull)!
    Kos deg masse med de nye stoffene dine!
    Klem B:)

    SvarSlett
  5. Gøy!! Blir gøy å se hva det blir av disse stoffa. Fint navn og fin, ny blogg!

    SvarSlett
  6. Mia, så har jeg jo noget at glæde mig til i nøste uge! Håper i alle friske igen:)

    Cilipus; Ja det er virkelig et herlig rush når man finner fine stoffer:)

    Helena; jeg skal vel alltids finne plass til noen puter til, hi, hi;)

    Borghild; gøy at du har funnet flere av de samme stoffene i andre farger! Morsomt å tenke på hva som finnes der ute, og som ligger å venter på oss:)

    Midtbo; takk, glad du liker nynavnet!

    SvarSlett
  7. For eit funn :) Mange nydelige stoffer!

    SvarSlett