mandag 30. november 2009

Flere vesker

Har vært i Tromsø i helga og besøkt min ene søster som studerer der! Mann og barn ble igjen hjemme. For en luksus med en helg alene! Jeg har kost meg masse:)
.
Fikk sett på symaskiner, har nå bestemt meg for å invistere i en ny. Gleder meg til den kommer! Jeg endte til slutt med å gå for en Pfaff, husker ikke akkurat hva den heter..
.
I ettermiddag har Jasmin og jeg hengt opp julekalendere og laget pepperkakedeig, glutenfri julebakst for første gang. Blir ekstra spennende det!

Jeg hadde med meg fire vesker til Håndtverksdagene, denne er fortsatt ublogget. Den ble ikke solgt der, men til en kollega noen dager etterpå.
.
Laget i marine kordfløyel og foret med turkis bomull. To lommer inni og stor blomsterapplikasjon utenpå.



Denne lilla retroveska ble ikke solgt, den er
til salgs for kr 299.
.
Foret med lilla bomull, to lommer inni og lilla knapp til lukning.
Ønsker du deg denne er det bare å sende meg en mail:)


12 kommentarer:

  1. Så fine vesker du har sydd!! :o)
    ja, en helg for deg selv er ikke å forakte en gang iblandt.
    Klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Flotte vesker!!
    Og gratulerer med ny maskin! Jeg har nylig fått min nye maskin i hus,og det er stas!!!

    SvarSlett
  3. Oii, her var det mange fine barneklær! :)

    SvarSlett
  4. Så fine vesker! Den lilla var bare helt fantastisk nydelig!

    SvarSlett
  5. De är jättefina båda två! Du syr så fina väskor, jag ska sy en ny blöjväska var det tänkt, men det kommer alltid en massa annat emellan som jag hellre vill sy. Klänningar till exempel....

    SvarSlett
  6. Kjempefine vesker. Skal snart ha en alenetur jeg også, gleder meg. Grattis med ny maskin:)

    SvarSlett
  7. søte vesker fra deg igjen!!Liker modellene dine!!!Hørtes deilig ut med en ene-tur!!!Det gjør såååå godt innimellom!!!Grattis med ny maskin da!!Blir spennede å høre mer om!!!Det er en jungel uten like å finne ut av ny maskin syns jeg-så masse bra og så mange muligheter!!!ha en kreativ dag!!

    SvarSlett
  8. Så fine vesker. Gratulerer med ny maskin. Det er såå gøy å sy med ny symaskin. Nye funksjoner, og så er de jo så STILLE. Hehe :)

    SvarSlett
  9. Takk alle sammen!
    Jeg er også godt fornøyd med veskemønsteret mitt, syns veskene blir akkurat passe store:-)

    Og så gleder jeg meg stort til nymaskinen kommer i hus:)

    SvarSlett
  10. Så herlige vesker du har sydd! Særlig ble jeg begeistret for den lilla som var supersøt i herlig stoff! Ha en fortsatt fin onsdag! Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett